Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on VKShare on RedditShare on TumblrPin on PinterestPrint this pageEmail this to someone

 

Vidinė ramybė, šypsena veide, sutelktas dėmesys ir emocinis balansas – viskas, ko reikia, norint jaustis gerai.

Tačiau ne visada pavyksta išlikti ramiai, besišypsančiai bei dėmesingai. Keli ritualai, kuriuos reikėtų atlikti per dieną, tikrai padės pasijausti gerai. Jie visai nesudėtingi. Juos galima atlikti net ruošiant pusryčius šeimai ar važiuojant automobiliu į darbą:

  1. Džiaukitės nubudę,
  2. Mėgaukitės rytine kava,
  3. Šypsokitės sėkmingai pasiekę darbo vietą,
  4. Šypsokitės vėl sutikę tuos, su kuriais vakar atsisveikinote,
  5. Šypsokitės savo atvaizdui veidrodyje kaskart į jį pažvelgę,
  6. Šypsokitės apkabindami savo vaiką, draugą/draugę, mamą, tėtį…
  7. Dėmesį koncentruokite tiktai į malonius ir pozityvius dalykus,
  8. Kalbėkite tiktai apie teigiamus dalykus, o jei kyla noras bumbėti, verčiau visai susilaikykite nuo kalbėjimo.

Atlikus bet kurį iš šių veiksmų, jausitės pakilėta. Meilė savaime augs jūsų viduje. Visatos dėsniai paprasti: išspinduliuodama gerus ir malonius jausmus ir suteikdama gerus pojūčius šalia esantiems, visada sulauksi tokios pat grąžos.

Su meile, Jurgita

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on VKShare on RedditShare on TumblrPin on PinterestPrint this pageEmail this to someone